Інформація для батьків


Про безпеку в закладі Грушківського НВК 

на період карантину


1. Початок першого уроку у 1-4 класах перенесено на 8:15, у 5-11 залишено без змін (8: 30). Для того, щоб учні різних вікових груп не контактували, вони мають приходити до школи за 15 хвилин до початку уроків, тобто 1-4 класи о 8:00, 5-11 о 8:15. Зверніть увагу, НЕ раніше!

2. Діти мають приходити до школи та перебувати у місцях загального користування у масках. Учні без захисних масок до навчального закладу допускатися не будуть.

3. Обов’язково треба мати з собою власну пляшку з водою. (Якщо вода закінчиться, можна набрати у школі.)

4. Категорично заборонено заходити до навчального закладу стороннім. Якщо ви супроводжуєте дітей, то тільки до входу.



Наказ про зарахування  учнями школи


Прийом дітей до 1-го класу 2020-2021 н.р.
Заяви до вступу в 1-й клас подаються особисто одним з батьків. 


До заяви додаються:

1. копія свідоцтва про народження дитини;2. оригінал або копія медичної довідки за формою первинної облікової документації №086-1/о.Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов'язкового медичного профілактичного огляду; (відповідно до Наказу МОЗ № 682 від 16.08.2010 року;Про удосконалення медичного обслуговування учнів загальноосвітніх навчальних закладів;, листа МОЗ № 111-01/89 від 29 березня 2018 року;Щодо медичнихдовідок для відвідання закладів освіти;)3. Копія документа, що підтверджує місце проживання/перебування дитини (для підтвердження права на першочергове зарахування).Для підтвердження інформації про місце проживання дитини згідно  Постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 №806  "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 р. № 684" надається один з таких документів (за вибором особи, яка подає заяву).Зокрема:1) паспорт громадянина України  одного з батьків дитини, що підтверджує місце проживання;2) довідка про реєстрацію місця проживання/перебування особи (дитини або одного з її батьків), що видається відповідно до Правил реєстрації місця проживання та Порядкупередачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру,затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207;3) витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання/перебування особи (дитини або одного з її батьків);4) документ, що засвідчує право власності на відповідне житло (свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу тощо);5) документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму, піднайму,оренди тощо), укладений між фізичними особами за умови, що користування відповідним житлом є реальним і здійснюється за згодою та волевиявленням власника майна; засвідчення цих двох обставин може відбуватися в різний, але прийнятний спосіб чи укладений між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку;Перелік документів про підтвердження інформації про місце проживання дитини можна переглянути за посиланням: 
Право на першочергове зарахування до початкової школи мають діти, які проживають на території обслуговування цієї школи , рідні чи усиновлені брати та сестри дітей, які вже є учнями школи, а також діти працівників школи.
Організацію прийому здійснено на підставі документів:
Конституція України
Стаття 53. Кожен має право на освіту
1. Повна загальна середня освіта є обов'язковою.
2. Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах...
Закон України "Про освіту";
Стаття 7. Мова освіти
Стаття 12. Повна загальна середня освіт
а
п.4. Початкова освіта здобувається, як правило, з шести років. Діти, яким на початок навчальногороку виповнилося сім років, повинні розпочинати здобуття початкової освіти цього ж навчального року.
Стаття 13. Територіальна доступність повної загальної середньої освіти
п. 1. Для забезпечення територіальної доступності повної загальної середньої освіти органи місцевого самоврядування створюють і утримують мережу закладів освіти та їхніх філій.
Кожна особа має право здобувати початкову та базову середню освіту в закладі освіти (його філії), що найбільш доступний та наближений до місця проживання особи.
Право особи здобувати початкову та базову середню освіту у державному або комунальному закладі освіти (його філії), за яким закріплена територія обслуговування, на якій проживає ця особа, гарантується, що не обмежує право особи обрати інший заклад освіти.
Закон України "Про загальну середню освіту";
Стаття 18. Зарахування учнів
1. Місцеві органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування закріплюють за закладами загальної середньої освіти відповідні території обслуговування і до початку навчального року обліковують учнів, які мають їх відвідувати.
2. Зарахування учнів до закладу загальної середньої освіти проводиться наказом директора, що видається на підставі заяви, копії свідоцтва про народження дитини, за наявності медичної довідки
встановленого зразка (Форма№ 086-1/о)
5 травня 2018 року Міністерство юстиції погодило Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів. Завантажити документ та ознайомитися з ним  можна за посиланням: 

Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти

Відповідно до Закону України від 18 грудня 2018 року № 2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», який набрав чинності 19.01.2019 року Верховна Рада України постановила:
Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., № 51, ст. 1122):
1) частину другу статті 13 після цифр "173" доповнити цифрами "173-4";
2) доповнити статтею 173-4 такого змісту:
"Стаття 173-4. Булінг (цькування) учасника освітнього процесу
Булінг (цькування), тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого, - тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.
2. У Законі України "Про освіту" (Відомості Верховної Ради України, 2017 р., № 38-39, ст. 380):
2) частину другу статті 25 «Права та обов'язки засновника закладу освіти» доповнити:
  • «здійснює контроль за виконанням плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти;
  • розглядає скарги про відмову у реагуванні на випадки булінгу (цькування) за заявами здобувачів освіти, їхніх батьків, законних представників, інших осіб та приймає рішення за результатами розгляду таких скарг;
  • сприяє створенню безпечного освітнього середовища в закладі освіти та вживає заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу».
Типовими ознаками булінгу (цькування) є:
• систематичність (повторюваність) діяння;
• наявність сторін - кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі (за наявності);
• дії або бездіяльність кривдника, наслідком яких є заподіяння психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страх, тривога, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого";
2) частину другу статті 25 «Права та обов'язки засновника закладу освіти» доповнити:
  • "здійснює контроль за виконанням плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти;
  • розглядає скарги про відмову у реагуванні на випадки булінгу (цькування) за заявами здобувачів освіти, їхніх батьків, законних представників, інших осіб та приймає рішення за результатами розгляду таких скарг;
  • сприяє створенню безпечного освітнього середовища в закладі освіти та вживає заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу".
3) частину третю статті 26 «Керівник закладу освіти» доповнити :
• "забезпечує створення у закладі освіти безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування), у тому числі:
• з урахуванням пропозицій територіальних органів (підрозділів) Національної поліції України, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, головного органу у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну правову політику, служб у справах дітей та центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді розробляє, затверджує та оприлюднює план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти;
• розглядає заяви про випадки булінгу (цькування) здобувачів освіти, їхніх батьків, законних представників, інших осіб та видає рішення про проведення розслідування; скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) для прийняття рішення за результатами проведеного розслідування та вживає відповідних заходів реагування;
• забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування);
• повідомляє уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України та службі у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти".
5) у статті 53 «Права та обов'язки здобувачів освіти»:
У частині першій Здобувачі освіти мають право:
• Захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, булінгу (цькування), дискримінації за будь-якою ознакою.
• На отримання соціальних та психолого-педагогічних послуг як особа, яка постраждала від булінгу (цькування), стала його свідком або вчинила булінг (цькування)".
Частину третю доповнити:
Здобувачі освіти зобов'язані: "повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб"
* Заява складається заявником власноруч.
* Заяву можуть подавати особи, яким виповнилося 14 років. Якщо свідком випадку булінгу стала особа, яка не досягла 14 років, то заяву подають батьки або особи, що їх замінюють.
* Заяви щодо випадків булінгу можна подавати до кабінету заступника директора з виховної роботи (2 поверх).
Заяви щодо випадків булінгу можна подавати до кабінету заступника директора з виховної роботи (2 поверх), щодня З 08.00 ДО 16.00
Відповідальна за розгляд скарг про відмову у реагуванні на випадки булінгу (цькування) за відповідними заявами, а також за процедуру подання заяв про випадки булінгу (цькування) здобувачів освіти, їхніх батьків, законних представників, інших осіб призначено заступника директора з виховної роботи Зенченко Тетяну Василівну.

Зразок заяви





Поговоримо про стандартні правила, висунутих навчальними закладами батькам. Що можна і що не можна, що вітається, а що забороняється з точки зору "другого будинку" наших дітей - школи у нашому поводженні і стараннях зробити шкільне життя дитини як можна легше і приємніше.




Батьки можуть:

- Ознайомитися з критеріями оцінювання знань дитини, вимогами програми і нормативів відповідно до віку дитини.

- Підписувати щоденник дитини, знайомитися з зауваженнями і оцінками, проставленими вчителем, обговорювати з дитиною його шкільні успіхи і невдачі.

- Записатися на консультацію до класного керівника в разі виникнення проблем.

- Надавати допомогу дитині в приготуванні домашніх завдань і самостійних проектів, але не виконувати їх за неї.

- Своєчасно оформити медичні довідки: на дієтичне харчування, підготовчу та спеціальну групи з фізкультури, індивідуальний графік щеплень - і надати їх в школу.

- Написати заяву з проханням вважати причину відсутності на заняттях поважною з поясненням (у разі відсутності дитини на заняттях більше 3 календарних днів для повернення до навчання знадобиться медична довідка).

- Написати записку класному керівникові або іншому вчителю з проханням врахувати або поспостерігати за самопочуттям дитини після повернення до занять після хвороби або надзвичайної ситуації в родині.

- Попросити класного керівника приділити більше уваги взаєминам дитини з будь-ким з однокласників у разі виникнення конфліктних ситуацій.

- Вносити (бажано у письмовій формі) пропозиції по удосконаленню навчального процесу.





Батькам у школі забороняється:

- Залишати дитину вдома без поважних причин, порушувати графік і розпорядок роботи навчального закладу.

- Приводити в школу хворих дітей.

- Намагатися змінити встановлені в школі правила, дозволяти дитині не дотримуватися їх, змінювати їх "під себе".

- Без узгодження з класним керівником самовільно звільняти дитини від прогулянок, занять фізкультурою та інших видів шкільної діяльності.

- Нешанобливо розмовляти з учителем, іншими дітьми та їх батьками.

- Без обговорення з класним керівником приймати бік дитини в конфлікті з іншими дітьми.

- Критикувати, коментувати поведінку інших дітей і їх батьків, налаштовувати дитину проти однокласників.

- Поширювати конфіденційну інформацію про інших дітей та їх сім'ях.

- Оскаржувати оцінки, цікавитися оцінками інших дітей.

- Вимагати особливого режиму у навчанні та шкільного життя дитини без медичних документів, які обосновують таку необхідність.

- Порушувати санітарно-гігієнічний режим, встановлений в школі.

- Намагатися в матеріальній формі впливати на ставлення до дитини, "висловлювати подяку" вчителям і адміністрації.


Всі ми хочемо, щоб у школі нашим дітям жилося добре і навчання було успішним. Іноді, з найкращих спонукань, батьки, втручаючись в навчальний процес, тільки посилюють конфлікти і проблеми дитини. Варто задуматися про свою поведінку, про свої спроби контролювати школу і дитину в ній, і про те, як такі спроби позначаються на відносинах сина або дочки в колективі. Пам'ятайте - грамотні батьки будуть робити те, що потрібно, а не те, чого миттєво хочеться дитині.


Немає коментарів:

Дописати коментар