Підготовка до ЗНО

Інформаційний урок "НМТ-2024"





Особливості проведення НМТ -2024




Готуємось до НМТ


Медична довідка для вступу до закладів освіти форма 086/о викладена в новій редакції.   

Покликання:https://medplatforma.com.ua/article/423-qqq-16-m-forma-086o-medichno-dokumentats-vimogi-do-zapovnennya

 


 НМТ 2023                    


 План заходів щодо покращення результатів НМТ-2023

 

з/п

Захід, запланований у закладі ЗСО

Дата/ терміни проведення заходу

Очікувані результати від заходу

1

 

Проаналізувати результати НМТ-2022, розглянути їх на засіданнях предметних МО

Серпень       2022р.

Поліпшення якості викладання базових дисциплін

2

Здійснювати  внутрішкільний моніторинг (стартовий, семестровий, підсумковий) та відстежувати динаміку навчальних досягнень здобувачів освіти та якість викладання навчальних предметів з основ наук

Протягом року

Покращення якості знань здобувачів освіти, об'єктивності оцінювання, якості викладання предметів

3

Ознайомити здобувачів освіти з особливостями  проведення  НМТ -2023

Грудень 2022 р.

Покращення підготовки до НМТ

4

Виступити  на батьківських зборах 11 кл. на тему «НМТ -2023 - крок до успіху!»

Жовтень 2022 р.

Підвищити рівень підготовки до НМТ

5

Проводити інформаційно-роз'яснювальну роботу серед здобувачів освіти 11 кл. щодо участі у НМТ-2023

Січень   2023 р.

Підвищення рівня готовності учнів до НМТ

6

Організувати on-line консультативну допомогу  з питань формування готовності учнів до НМТ

Протягом  року

Усунення прогалин в знаннях учнів

7

Організувати індивідуальне виконання учнями on-line тестування з предметів НМТ

Протягом року

Успішне розв'язання поставлених завдань

8

Використовувати тестові зошити завдань НМТ під час проведення уроків

Протягом року

Підвищення рівня підготовленості учнів

9

Забезпечити об'єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів

Постійно

Успішне розв'язання поставлених завдань

10

Провести засідання фахових МО на тему «Запровадження тестування як інструменту підвищення результативності НМТ у процесі викладання предметів»

Січень      2023р.

Підвищення рівня  підготовленості учнів

11

Розмістити інформаційні матеріали щодо особливостей проведення НМТ-2023 для учнів та батьків на сайті закладу

Протягом року

Підвищення рівня поінформованості батьків та учнів  щодо особливостей  проведення НМТ 

12

Розмістити інформаційні матеріали в спільній групі  у Viber щодо особливостей проведення НМТ-2023 для учнів та батьків

 

Протягом року

Підвищення рівня поінформованості батьків та учнів  щодо особливостей  проведення НМТ 

13

Забезпечити підготовку до НМТ - 2023 р. з використанням повнофункціональної системи дистанційного навчання, електронних освітніх ресурсів 

2022-2023 н.р.

Підвищення якості 

знань учнів

                      




Картинки по запросу зно







ДПА-2020 з біології у старшій школі (11 клас)
Пробне зовнішнє незалежне оцінювання - 2020
проходить з метою ознайомлення всіх охочих із процедурою проведення зовнішнього незалежного оцінювання, структурою та змістом тестового зошита, порядком доступу до пункту тестування та робочого місця. Пробне тестування є важливою складовою підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання.
Особи, які зареєструються для участі в пробному тестуванні, матимуть можливість:
·         ознайомитись із стандартизованими тестами, що відповідають вимогам Програм, характеристикам і структурі сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання 2020 року;
·         виконати пробний тест і попрактикуватися в заповненні бланків відповідей;
·         дізнатися правильні відповіді до завдань пробного тестування, що будуть розміщені на сайті Українського центру оцінювання якості освіти у визначений час;
·         отримати результат пробного тестування за допомогою спеціального сервісу (за бажанням);
·         психологічно налаштуватися на проходження зовнішнього незалежного оцінювання;
·         навчитися ефективно розподіляти час;
·         оцінити свій рівень навчальних досягнень.
Реєстрація для участі в пробному зовнішньому незалежному оцінюванні триватиме з 3 до 24 січня2020 року на сайті відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти.
Корисні ресурси для підготовки до ЗНО 2020
1. http://testportal.gov.ua– програмні вимоги та характеристики сертифікаційних робіт, критерії власного висловлювання, правильні відповіді, таблиці переводу тестових балів, т.і.
2. http://lv.testportal.gov.ua:8080/– тренувальне он-лайн тестування на сайті Львівського РЦОЯО (переваги- тренування за темами)
3. http://zno.osvita.ua/– тести ЗНО минулих років онлайн, перевага – можливість одразу почитати коментар: тема, правило, правильна відповідь, http://zno.osvita.ua/ukrainian/ – за роками.
4. http://osvita.ua/– безкоштовний посібник для підготовки до власного висловлювання
5. http://shevchenko.ukrlib.com.ua/– інтерактивна біографія Тараса Шевченка
6. http://all4zno.net/– фільми on-line з української літератури відповідно до програми ЗНО
7. https://vintest.org.ua/– електронна бібліотека з української літератури
8. http://znoclub.com/– 7 ресурсів для перевірки своїх знань з української мови та літератури
9. http://kievtest.org.ua/– пам’ятки архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкові для розпізнавання абітурієнтами
10. http://www.lvtest.org.ua/– тренінг on-line . Дати і події з історії України
11. http://istzno.dp.ua/– тематичні тести з основних та пробних сесій ЗНО 2006 – 2017 рр.


ДПА-2020 з біології у старшій школі (11 клас)
Для отримання результату державної підсумкової атестації з біології у 2020 році випускникам загальноосвітніх шкіл необхідно взяти участь у зовнішньому незалежному оцінюванні з цього предмета.
За вибором випускника результат виконання завдань сертифікаційної роботи може бути зарахований як державна підсумкова атестація з біології.
Завдання для проведення атестації з біології у формі ЗНО укладаються Українським центром оцінювання якості освіти та мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами.
Зміст тестових завдань визначається програмою ЗНО з біології у 2020 році.
ОЦІНКА ДПА З БІОЛОГІЇ
Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи, - 82.
На підставі кількості тестових балів, яку набрав учасник тестування за виконання зазначених завдань тесту, буде визначена його оцінка за 12-бальною шкалою.
Для визначення результатів учасника зовнішнього оцінювання за 12-бальною шкалою використовується Таблиця переведення тестових балів в шкалу 1-12 балів.
Таблиця переведення тестових балів оприлюднюються Українським центром оцінювання протягом двох тижнів після проведення тесту і тільки після перевірки правильності виконання завдань кожного учасника тестування.
Зазначена таблиця є рейтинговою, оскільки вказує на місце результату зовнішнього незалежного оцінювання особи серед результатів інших учасників тестування з біології.
За підсумками тестування Український центр оцінювання якості освіти надсилає загальноосвітнім навчальним закладам результати тестування кожного учасника з біології, які зараховуються як результати державної підсумкової атестації.
Ви можете орієнтовно розрахувати власний бал за шкалою 1-12 балів, увівши свій тестовий бал у поле нижче (максимум 82 бали):

Начало формы
Введіть свій тестовий бал:  
Конец формы
Увага! У розрахунку використовується таблиця переведення тестових балів основної сесії ЗНО 2019 року.
ДПА-2020 з української мови у старшій школі (11 клас)
ДПА-2020 з української мови у старшій школі (11 клас)
Для отримання результату державної підсумкової атестації з української мови у 2020 році випускникам загальноосвітніх шкіл необхідно взяти участь у зовнішньому незалежному оцінюванні з цього предмета.
У 2020 році тест ЗНО з української мови та літератури включатиме в себе дві частини завдань: мовну і літературну. Результат виконання завдань №1-33 частини «Українська мова» та №58 частини «Власне висловлення» буде зараховуватися як державна підсумкова атестація з української мови.
Завдання для проведення атестації з української мови у формі ЗНО укладаються Українським центром оцінювання якості освіти та відповідають державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами.
Зміст тестових завдань визначається програмою ЗНО з української мови та літератури у 2020 році.
ОЦІНКА ДПА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Максимальна кількість тестових балів, що може набрати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання №1-33 та №58, які будуть зараховуватися як державна підсумкова атестація, дорівнює 68 балам.
На підставі кількості тестових балів, яку набрав учасник тестування за виконання завдань мовного блоку, буде визначена його оцінка за 12-бальною шкалою.
Для визначення результатів учасника зовнішнього оцінювання за 12-бальною шкалою використовується Таблиця переведення тестових балів в шкалу 1-12 балів.
     
Таблиця переведення тестових балів оприлюднюються Українським центром оцінювання протягом двох-трьох тижнів після проведення тесту і тільки після перевірки правильності виконання завдань кожного учасника тестування.
Зазначена таблиця є рейтинговою, оскільки вказує на місце результату зовнішнього незалежного оцінювання особи серед результатів інших учасників тестування з української мови.
За підсумками тестування Український центр оцінювання якості освіти надсилає загальноосвітнім навчальним закладам результати тестування кожного учасника з української мови, які зараховуються як результати державної підсумкової атестації.
Ви можете орієнтовно розрахувати власний бал за шкалою 1-12 балів, увівши свій тестовий бал у поле нижче (максимум 68 балів):

Начало формы
Введіть свій тестовий бал:  
Конец формы
Увага! У розрахунку використовується таблиця переведення тестових балів основної сесії ЗНО 2019 року.
ДПА-2020 з математики у старшій школі (11 клас)
ДПА-2020 з математики у старшій школі (11 клас)
Для отримання результату державної підсумкової атестації з математики у 2020 році випускникам загальноосвітніх шкіл необхідно взяти участь у зовнішньому незалежному оцінюванні з цього предмета.
Результат виконання завдань тесту №1-30 та №33-34 за вибором випускника може бути зараховуваний як державна підсумкова атестація з математики. Результат виконання завдань всього тесту буде використовуватися під час прийому до вищих навчальних закладів України.
Завдання для проведення атестації з математики у формі ЗНО укладаються Українським центром оцінювання якості освіти та мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами.
Зміст тестових завдань визначається програмою ЗНО з математики у 2020 році.
ОЦІНКА ДПА З МАТЕМАТИКИ
Максимальна кількість тестових балів, яку може отримати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання №1-30, №33-34, що будуть зараховуватися як державна підсумкова атестація, дорівнює 52 балам.
На підставі кількості тестових балів, яку набрав учасник тестування за виконання зазначених завдань тесту, буде визначена його оцінка за 12-бальною шкалою.
Для визначення результатів учасника зовнішнього оцінювання за 12-бальною шкалою використовується Таблиця переведення тестових балів в шкалу 1-12 балів.
Таблиця переведення тестових балів оприлюднюються Українським центром оцінювання протягом двох тижнів після проведення тесту і тільки після перевірки правильності виконання завдань кожного учасника тестування.
Зазначена таблиця є рейтинговою, оскільки вказує на місце результату зовнішнього незалежного оцінювання особи серед результатів інших учасників тестування з математики.
За підсумками тестування Український центр оцінювання якості освіти надсилає загальноосвітнім навчальним закладам результати тестування кожного учасника з математики, які зараховуються як результати державної підсумкової атестації.
Ви можете орієнтовно розрахувати власний бал за шкалою 1-12 балів, увівши свій тестовий бал у поле нижче (максимум 52 бали):

Начало формы
Введіть свій тестовий бал:  
Конец формы

Увага! У розрахунку використовується таблиця переведення тестових балів основної сесії ЗНО 2019 року.

ДПА-2020 з історії України у старшій школі (11 клас)
ДПА-2020 з історії України у старшій школі (11 клас)
Для отримання результату державної підсумкової атестації з історії України у 2020 році випускникам загальноосвітніх шкіл необхідно взяти участь у зовнішньому незалежному оцінюванні з цього предмета.
Результат виконання завдань тесту №1-30 («Історія України ХХ – початку ХХІ століття») за вибором випускника може бути зарахований як державна підсумкова атестація з історії України.
Завдання для проведення атестації з історії України у формі ЗНО укладаються Українським центром оцінювання якості освіти та мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами.
Зміст тестових завдань визначається програмою ЗНО з історії України у 2020 році.
ОЦІНКА ДПА З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
Максимальна кількість тестових балів, яку може отримати учасник ЗНО з історії України, правильно виконавши всі завдання №1-30, що будуть зараховуватися як державна підсумкова атестація, дорівнює 47 балам.
На підставі кількості тестових балів, яку набрав учасник тестування за виконання завдань першої частини тесту, буде визначена його оцінка за 12-бальною шкалою.
Для визначення результатів учасника зовнішнього оцінювання за 12-бальною шкалою використовується Таблиця переведення тестових балів в шкалу 1-12 балів.
Таблиця переведення тестових балів оприлюднюються Українським центром оцінювання протягом двох тижнів після проведення тесту і тільки після перевірки правильності виконання завдань кожного учасника тестування.
Зазначена таблиця є рейтинговою, оскільки вказує на місце результату зовнішнього незалежного оцінювання особи серед результатів інших учасників тестування з історії України.
За підсумками тестування Український центр оцінювання якості освіти надсилає загальноосвітнім навчальним закладам результати тестування кожного учасника з історії України, які зараховуються як результати державної підсумкової атестації.
Ви можете орієнтовно розрахувати власний бал за шкалою 1-12 балів, увівши свій тестовий бал у поле нижче (максимум 47 балів):

Начало формы
Введіть свій тестовий бал:  
Конец формы

Увага! У розрахунку використовується таблиця переведення тестових балів основної сесії ЗНО 2019 року.
Osvita.ua Середня освіта ДПА 2019 року Атестація в старшій школі ДПА-2020 з географії у старшій школі (11 клас)
ДПА-2020 з географії у старшій школі (11 клас)
ДПА-2020 з географії у старшій школі (11 клас)
Для отримання результату державної підсумкової атестації з географії у 2020 році випускникам загальноосвітніх шкіл необхідно взяти участь у зовнішньому незалежному оцінюванні з цього предмета.
За вибором випускника результат виконання завдань сертифікаційної роботи може бути зарахований як державна підсумкова атестація з географії.
Завдання для проведення атестації з географії у формі ЗНО укладаються Українським центром оцінювання якості освіти та мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами.
Зміст тестових завдань визначається програмою ЗНО з географії у 2020 році.
ОЦІНКА ДПА З ГЕОГРАФІЇ
Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи, - 90.
На підставі кількості тестових балів, яку набрав учасник тестування за виконання зазначених завдань тесту, буде визначена його оцінка за 12-бальною шкалою.
Для визначення результатів учасника зовнішнього оцінювання за 12-бальною шкалою використовується Таблиця переведення тестових балів в шкалу 1-12 балів.
Таблиця переведення тестових балів оприлюднюються Українським центром оцінювання протягом двох тижнів після проведення тесту і тільки після перевірки правильності виконання завдань кожного учасника тестування.
Зазначена таблиця є рейтинговою, оскільки вказує на місце результату зовнішнього незалежного оцінювання особи серед результатів інших учасників тестування з географії.
За підсумками тестування Український центр оцінювання якості освіти надсилає загальноосвітнім навчальним закладам результати тестування кожного учасника з географії, які зараховуються як результати державної підсумкової атестації.
Ви можете орієнтовно розрахувати власний бал за шкалою 1-12 балів, увівши свій тестовий бал у поле нижче (максимум 90 балів):

Начало формы
Введіть свій тестовий бал:  
Конец формы

Увага! У розрахунку використовується таблиця переведення тестових балів основної сесії ЗНО 2019 року.

22.01.2020 року в школі відбулися батьківські збори учнів 11 класу «Батькам про режим роботи та відпочинку випускника під час підготовки до іспитів».Класний керівник  Кулик А.В. практичний психолог Мончук А.В.  звернули увагу батьків на особливості проведення ЗНО- 2020, дали дієві поради батькам щодо  підготовки їх дітей до ЗНО, реєстрації на пробне ЗНО та основну сесію.

Батьківські збори «Батькам про режим роботи та відпочинку випускника під час підготовки до іспитів»


   Безумовно, методи підготовки до іспитів багато в чому індивідуальні, однак спостереження і досвід дозволяють дати ряд корисних порад. Дрібниць тут не буває, кожна з них може несприятливо позначитися на стані здоров’я та якості підготовки до іспитів.
   У період підготовки до іспитів учням не слід різко змінювати режим дня: необхідно зберегти звичний час пробудження й засинання, тривалість і порядок занять, години прийому їжі та перебування на свіжому повітрі.
   Прокинувшись, 10-15 хвилин слід присвятити ранковій гімнастиці. Фізична зарядка в період напруженої розумової праці, коли денна рухова активність значно знижена, особливо необхідна учням. Фізичні вправи допоможуть швидше ввести організм у діяльний, робочий стан, створити гарний настрій і бадьорість, активізувати центральну нервову систему. Після гімнастики - «період розплановування». Перехід організму зі стану відносного спокою (нічний сон) у стан оптимальної працездатності коротший, що у свою чергу значно збільшує час продуктивної роботи.
    Підготовку до Іспитів краще проводити в ранкові та денні години, коли працездатність учнів найбільш висока.
    Добре поснідавши, варто відразу ж приступити до занять, їх краще почати в той же час, що і заняття в школі, тобто о 8.30-8.45.
    Режим занять повинен відповідати індивідуальним особливостям організму учня. У частини школярів з перших хвилин роботи помічається досить висока розумова працездатність, у процесі занять сприйняття навчального матеріалу поступово слабшає. Таким учням рекомендується починати заняття із найбільш складних розділів, а потім (коли засвоєння навчального матеріалу погіршується) перейти до повторення більш легких питань. Інші учні на початку навчального дня відчувають млявість, загальмованість. Але поступово цей стан проходить і настає період оптимальної розумової працездатності. Природно, у таких випадках слід, навпаки, йти від простого до складного, від більш легких питань до вивчення важчих.
    Готуватися до іспитів краще на своєму звичному місці, принципи його раціональної організації описані вище.
   Деякі  учні вважають, що музика, шум, розмови не заважають їм під час занять. Справді, можна звикнути до шуму і ніби не звертати уваги на нього, але негативний вплив цього фактора все-таки позначається на працездатності. При цьому втома настає значно швидше через те, що головному мозку доводиться витрачати частину своєї енергії на те, щоб «затримувати» сторонні звуки від  проникнення у сферу свідомості. Очевидно, що таке додаткове навантаження на мозок є трохи зайвим. Таким чином, найбільш продуктивна розумова діяльність можлива лише в умовах тиші.
    Однією з головних умов підтримки високої працездатності протягом тривалого часу підготовки до іспитів є правильна зміна видів діяльності. У процесі занять необхідні короткочасні перерви для відпочинку — приблизно через кожні 50-60 хв. «Паузи» не повинні перевищувати 10-15 хв., інакше може знизитися робочий настрій, набутий під час занять.
    Відпочинок не повинен бути пасивним. Краще встати з-за робочого столу, відчинити кватирку, зробити трохи фізичних вправ з комплексу ранкової зарядки. Для плечового пояса - рекомендується підтягування, для пальців рук — ритмічні згинання й розгинання пальців, потрушування ними. Рух, легкі фізичні вправи під час напруженої розумової праці відіграють роль своєрідних фізичних стимуляторів.
    Стомленість на якийсь час зникає, якщо прийняти прохолодний душ.
Після 1, 3-5 годин роботи треба зробити більш тривалу (20-30 хв.) перерву для другого сніданку, після чого можна продовжити заняття ще на 3-4 години. Потім обід і відпочинок — прогулянка на свіжому повітрі (не менше 2 годин) чи сон.
    Добре відпочивши, можна продовжити роботу ще протягом 2,5-3 годин.
    Бажано уникати в цей період перегляду кінофільмів і телевізійних передач, гри в шашки чи шахичитання художньої літератури, уроків музики, тому що вони збільшують і без того велике розумове навантаження.


Інформаційно-розяснювальна робота щодо особливостей проведення ЗНО у 2020 році

   1.Година спілкування. «Особливості проходження ЗНО у 2020 році.» 
         Виступ учителів- предметників. Програми із ЗНО 2020. (вересень)
2. Практичне заняття з учнями  «Із чого почати підготовку і як встигнути все повторити?» (вересень)
3. Батьківські збори на тему "ЗНО. Батьки пліч-о-пліч зі своїми дітьми: разом ми непереможні."( жовтень)
4. «Час питань і відповідей.» Підготовка з вчителями –предметниками до ЗНО ( протягом навчального року).
5. Круглий стіл з учителями«Готуємо учнів до ДПА та ЗНО» ( листопад).
6. Як уникнути помилок і не розгубитися під час тестування: поради від тих, хто отримав 180+ (перегляд відео) грудень.
7. Гра – імітація «Я на ЗН0» (січень).
8. Тематична класна година «Відповідальне ставлення до реєстрації до  ЗНО 2020» (лютий).
9. Година спілкування «Свідомий вибір професії» ( березень).
10. Психокорекційна робота « Упевненість у іспиті». (квітень).
11. Зовнішнє незалежне оцінювання! « Як підтримати свою дитину?»
( психологічні поради батькам)
( травень).


 Картинки по запросу ынформацыя зно 029

 Картинки по запросу ынформацыя зно 029


Батьківські збори на тему "ЗНО. Батьки пліч-о-пліч зі своїми дітьми: разом ми непереможні." 24.10.2019

(виступи вчителів предметників)




Немає коментарів:

Дописати коментар